Vraag of klacht

Heb je een vraag of een klacht?

Stuur dan een email aan info@karinssieradenenmeer.nl of vul het contactformulier in. Het is ook mogelijk om via facebook of instagram een bericht te sturen of een what's app naar 06-23825388. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

  • Logo

Aanbieding

© 2020 karin's sieraden & meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel